مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به اقدامات، استراتژی‌ها و تکنولوژي‌هایی گفته می‌شود که شرکت‌ها برای مدیریت و تجزیه و تحلیل تعاملات‌شان با مشتری‌ در طول چرخه‌ی حیات او و با هدف بهبود ارتباطات تجاری و افزایش فروش به کار می‌گیرند. سیستم‌های CRM با هدف گردآوردی اطلاعات در مورد مشتریان از طریق کانال‌های مختلف، یا مراکز ارتباطی مختلف مانند وب‌سایت شرکت، تلفن، ایمیل مستقیم، کانال‌های بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، طراحی می‌شوند. در این .




فروشگاه اینترنتی crm ,مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,هدف ,دانلود ,مشتری crm ,ارتباط با ,با مشتری ,مدیریت ارتباط ,دانلود پاورپوینت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط ,دانلود پاورپوینت مدیریتمنبع

پرسشنامه انگیزش سازمانی

آزمون جامع دوم ابتدایی نوبت اول(دی ماه 93)+فرم خام پاسخنامه

کارت ویزیت نمایشگاه ماشین (شماره 1)

گندم

نرم افزار تمرین شطرنج complete chess course

مقاله شبکه های حسگر بی سیم و روش های انتشار اطلاعات در آن Wireless Sensor Network

دانلود پاورپوینت گیاهشناسی ژربرا

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

keenanmqn03sz paikka قیمت لوازم بلدوزر 85D برترین ها معرفی کالا فروشگاهی الان بخر تحویل بگیر اینجا همه چی هست ارزان سرا ASSASSINS CREED آسان آشپزی تدریس خصوصی